امارات نامه

سال ها بود برای دیدن ابی و رفتن به کنسرتش نقشه میکشیدم، البته که دقیقاً در حد نقشه باقی میموند چونه هیچ تلاش دیگه ای واسش انجام نمیدادم و فقط میخواستم، همین..

تا اینکه پارسال حدودای دی و بهمن بود که فهمیدم ابی داره آخرین تور جهانیشو برگزار میکنه و اصلاً مشخص نیست که بعد از اون کجاها بره و کنسرت اجرا کنه و دیگه خبری از تور جهانی نیست.. عاقا قلبم به لرزه افتاد، سریع با دوستام تماس گرفتم و گفتم که من الا و بلا میخوام برم کنسرتش امسال و متاسفانه هیچ کدوم از بچه ها برنامش با من جور نبود.. تا اینکه به خواهری و بعدشم شوهر خواهری زنگ زدم و اونا اعلام آمادگی کردن و من تو بهمن دیگه بلیطای کنسرتمم خریده بودم که توی دوبی برگزار میشد و خب چون دیدیم گوگوش هم هست یه بلیط واسه اونم گرفتیم و دوم فروردین عازم شدیم..

کنسرت ابی فوق العاده بود برای من، بی نظیر.. پر از حس و عشق و صدای ابی که نوازش میکرد روحمو از نزدیک.. این مرد تکرار نشدنیه.. تکرار نشدنی

گوگوش اما کنسرتش زیاد به دلم ننشست، طرفداراش آدمای بیخودی بودن، انتخاب آهنگاش رو هم دوست نداشتم و در کل با ابی برای من قابل مقایسه نبود حتی..

خب از باقی سفر بگم براتون، هتلمون بدک نبود ولی خب از اون چیزی که انتظار داشتیم پایینتر بود و اینم تقصیر آژانسی هست که واسمون اوکی کرده بود.. همسفرامم که از گوشت و خون خودم بودن و خب باهاشون راحت بودم خیلی..

از تفریحاتشم، سیتی سنترهای خفن که کلی حال آدم رو خوب میکردن، سافاری که خیلی هیجان داشت و عالی بود و دوستای جدیدم پیدا کردیم و بعد از ماشین بازی و صحرا نوردی و شتر و موتور سواری کلی رقص عربی و آتیش بازی و شوآفای باحال داشتیم و شام عربی و اینجور چیزا که من کلی حال کردم، شبشم از اونجا مستقیم رفتیم بازار عبدالناصر که کلی جالب و عجیب بود واسم فضاش.. :))

دیگه اینکه Wild Wadi Water Park رفتیم و اونم خیلی خیلی خوب بود، تمیز و خوشکل با آب زلال و پر بازیای هیجان انگیز، چند تا بازی خفن هم رفتم که باورم نمیشه اون همه هیجان رو قلبم تاب آورده الان که فکرشو میکنم :))) پارکمون نزدیکه برج العرب بود و خب خیلی نمای جالبی هم گرفته بود و کلاً نزدیکای غروب آفتاب هم که شد خیلی منظره زیبایی شد :)

یه روزم رفتیم IMG World of advanture که اونم یه شهربازی سرپوشیده خیلی خفن و بزرگ بود و کلی بازیای هیجان انگیز و باحال داشت و کلی خندیدیم و خوش گذشت

سیتی سنتر هایی که رفتیم هم اینا بودن:

dubai mall, mall of emirates, city walk, festival, otlet, daire city centre

که من به جز سیتی واک بقیه رو همشونو دوست داشتم ، البته سیتی واکم وقتی رفتیم که خیلی خسته بودم و شاید اگه دوباره تو یه حال بهتر برم از اونم خوشم بیاد :)

سه روز هیجانی داشتیم

دو روز کنسرت

دو روزمونم به رفت و برگشت گذشت چون پروازمونم به شارجه بود و کلی وقتمونو میگرفت

بقیه تایمامونم که یا در حال خرید بودیم یا رستوران و کافه و اینجور جاها..

در کل نظرم نسبت به دوبی خیلی مثبت و شسته رفته بود و خوشم اومد.. من از جاها ی مرتب و منظم و قانونمند خیلی خوشم میاد..

بهم کلی خوش گذشت و کلی عکس و تجربه های جدید شد خاطرات سفر نوروز 96 ما.

به امید تجربه ها و سفرهای بیشتر و شیرین تر تو همین 96 دوست داشتنی :)

خدایا شکرت

برچسب‌ها: سفرنامه
+ نوشته شده در شنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 11:21 توسط لی لی |
زخم باز شده...
ما را در سایت زخم باز شده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : lilihozaklili بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 16:38